Skip to content
30. Juni 2021
Byggeudstilling

Besøgstal i byggeudstillingen, juni 2021

Efter flere måneder med flotte besøgstal, har vi i løbet af juni oplevet et fald i antallet af besøgende i udstillingen. Det betyder, at vi nu igangsætter endnu flere kampagner og tiltag, som skal øge interessen for at besøge byggeudstillingen i løbet af sommeren.

Udviklingen af vores besøgstal følges nøje, så vi hurtigst muligt kan reagere og agere, når vi oplever udsving. I juni måned har vi haft godt 6.000 besøgende, hvilket er et fald i forhold til de to forrige måneder, men på højde med besøgstallet for juni måned i 2019, hvor coronavirus endnu var ukendt.

Øget markedsføring skal sikre øget besøgstal

Allerede nu har vi skruet op for marketingsbudgettet. Det gør vi fordi, vi vil øge kendskabsgraden til byggeudstillingen, hvilket vi er begyndt at måle på. Vi har igangsat to understøttende kampagner, som skal danne grundlag for, at vi når et lige så højt besøgstal i udstillingen, som sommeren sidste år. Det er derfor vores mål at nå ca. 16.000 besøgende i løbet af juli måned.

Vi kører i øjeblikket og resten af sommeren en større kampagne for vores fritidshusudstilling, som skal tiltrække en masse besøgende i løbet juli og august.

– Flere af fritidshusene i udstillingen er bemandet i løbet af sommeren, og det ønsker vi selvfølgelig at gøre opmærksom på og markedsføre, da det påvirker udstillingens besøgstal generelt, fortæller Brand Manager Louise Lyngsø Kjærulff.

Fritidshusudstilling er landets største med hele 15 fuldt møblerede huse udstillet 1:1, så den er et stort trækplaster til at skaffe besøgende til udstillingen generelt.

Claus Dalby, is, kage, musik, champagne …

Vi kommer til at fokusere på at give gæsterne i udstillingen en endnu bedre oplevelse, når de er på besøg. Bl.a. bliver der afholdt skattejagt med gratis is i sommerferien og foredrag med hele Danmarks havemand Claus Dalby i forbindelse messen Bo & Byg Bedre. Mad, kage, musik og champagne vil er nogle af de nye tiltag i byggeudstillingen, som skal give højere besøgstal, skabe større kendskab og øge oplevelsen blandt vores gæster.

Et besøg i HUSET Middelfart skal være mere end en tur rundt i udstillingen for at kigge på byggeprodukter og byggematerialer. Det skal være en oplevelse for alle vores gæster.

Vi vil fortsat have fokus på at tiltrække både købestærke familier med og uden hjemmeboende børn.

– Derfor vil vi i højere grad løbende afholde arrangementer og events, som giver en ekstra dimension til byggeudstillingen. Det vil vi selvfølgelig annoncere for både digitalt og offline, hvilket vi løbende orienterer om i vores nyhedsbrev til udstillere, siger Louise Lyngsø Kjærulff.

Skip to navigation